środa, 3 czerwca 2015


Sałatka z zupek chińskich




Składniki na dużą miskę sałatki:
  • 1 średnia kapusta pekińska
  • 5 zupek chińskich (ja dałam takie, jakie miałam: pomidorową, gulaszową, dwa rosoły z kurczaka i jednego kurczaka w curry)
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 papryka czerwona
  • 1 słoiczek małych ogóreczków konserwowych (u mnie z firmy "Smak")
  • 1 i 1/2 łyżeczki musztardy (u mnie musztarda miodowa)
  • majonez (u mnie Hellmann's)
*) Można dodać również umytą, pokrojoną w kostkę, przyprawioną przyprawą do kurczaka i usmażoną pierś z kurczaka. ;) Ja nie dodawałam, bo sałatka była dodatkiem do dań na grilla. ;)

Przygotowanie:

Zupki kruszymy w opakowaniach i wysypujemy do miski. Wsypujemy i wlewamy wszystkie dodane do nich saszetki. Zupki zalewamy 1/2 szklanki gorącej wody. Mieszamy i przykrywamy miskę ściereczką, żeby zupki się zaparzyły. Co jakiś czas możemy przemieszać, żeby cały makaron zmiękł. Kapustę pekińską myjemy, przekrajamy na pół i siekamy drobno. Dodajemy ją do zaparzonych zupek. Kukurydzę odcedzamy i przekładamy do miski. Ogóreczki kroimy w plastry, paprykę myjemy, kroimy w kostkę i dodajemy do sałatki. (Możemy dodać pierś z kurczaka). Dodajemy musztardę i tyle majonezu, ile potrzeba. :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz